Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

"Ο μαύρος κύκνος"

Θέλησα λοιπόν, καθώς πειραματιζόμουν με τα υλικά, να φτιάξω ένα σκουλαρίκι "κρίνο" φτιαγμένο απο καμμένο σατέν...
Έκαψα τα κομματάκια από σατέν, πήρα το σύρμα και τις χάντρες μου και καθώς δοκίμαζα να δω τι του ταιριάζει περισσότερο....  παρατήρησα πως οχι μόνο κρίνος δεν έμοιαζε αλλά θύμιζε περισσότερο μπαλαρίνα!!

Μπαλαρίνα ε??? Χμμμ! Πριν λίγο καιρό στο μαθήμα του κοσμήματος, η δασκάλα μας μας έδειξε ανθρωπάκια απο σύρμα, ένα αγόρι και ενα κορίτσι σε πολύ απλή μορφή, με ένα σύρμα ως κεντρικό άξονα και περασμένα κάθετα τα χέρια και πόδια. 
Φυσικά εγώ τα βρήκα πολύ λιτά και απλά για τα δικά μου γούστα! Παρόλο που τα περισσότερα κορίτσια ενθουσιάστηκαν! (Αμα δεν είναι υπερπαραγωγή που να μ'ενθουσιάσει εμένα!) Έτσι δεν μπήκα καν στον κόπο να τα φτιάξω!!

 Να όμως που τελικά μου δόθηκε η ευκαιρία, βάζοντας την δικιά μου πινελιά, εκείνο το μάθημα το οποίο δεν με είχε ενθουσιάσει καθόλου

να με οδηγήσει σε αυτο το αποτέλεσμα!!!


Και ιδού!!





Η μπαλαρίνα "Ο μαύρος κύκνος"



Συμπέρασμα??

οτι μαθαίνει κανείς ........

όλο και κάπου μπορεί να χρησιμεύσει!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου